(073) 319-16-40
(067) 319-16-40
Суші з собою:
вул. Перемоги, 53
нд-чт: 12:00-23:00
пт-сб: 12:00-24:00

Доставка по м. Житомиру за 45хв

Житомир
© 2020 Sakura Sushi
Доставка смачних ролів
Сакура Суші
Головна » Доставка та оплата

Доставка та Оплата

Доставка

до 45 хвилин
Безкоштовна доставка
Вартість доставки складає 40грн. Замовляйте на суму від 300грн, і ми доставимо замовлення безкоштовно
По Житомиру
Доставляємо в межах міста. Занесемо замовлення до квартири! Для цього вкажіть номер під'їзду, поверху та квартири в замовленні
Швидка доставка
В нас два заклади, тому ми найшвидші у місті! Доставляємо за 45 хвилин. У годину пік або в свята можлива доставка до 60хв, про що Вам повідомить оператор при замовленні

Доставка за місто


Можливість доставки за місто щоразу обговорюється індивідуально.
Час доставки за місто може бути більшим ніж 45хв.
Уточнюйте вартість та можливість доставки у ваш населений пункт на конкретний час у оператора за телефоном.

Оплата

сплачуйте у зручний спосіб
Готівкою
Сплачуйте готівкою кур'єру або в закладі при отриманні Вашого замовлення
Онлайн
Карткою при оформленні замовлення на сайті cистемою Liqpay. Конфіденційно і безпечно, оскільки сайт захищений протоколом https
Карткою
Оплата карткою за допомогою терміналу. Тільки в закладах
Умови повернення продукції

Відповідно до законодавства України повернення продовольчої продукції належної якості не допускається, повернення грошових коштів за таку продукцію не проводиться.

Повернення продукції неналежної якості.
У разі якщо клієнт виявить, що йому передана продукція неналежної якості, він має право до закінчення терміну придатності повернути продукцію неналежної якості виконавцю і вимагати повернення сплаченої грошової суми, або вимагати заміни продукції неналежної якості.

При цьому вартість продукції повертається клієнту протягом 3-х днів з моменту отримання виконавцем заяви клієнта.

Порядок дій при пересорті
У разі виявлення в замовленні продукції, що не відповідає замовленої, клієнт має право прийняти дану продукцію або відмовитися від неї і вимагати заміни на продукцію, передбачену замовленням, або повернення грошових коштів за фактично не одержану продукцію.

Заміна продукції, що не відповідає замовленню за асортиментом, здійснюється шляхом оформлення нового замовлення.

Made on
Tilda